الگوریتم جدید اینستاگرام به محتواهای دست اول اهمیت می‌دهد هوش مصنوعی آرتروز را ۸ سال زودتر تشخیص می‌دهد | التهاب محرک اصلی آسیب مفصلی در آرتروز ویژگی جدید Community Game Help برای پلی‌استیشن ۵ منتشر شد | راهنمای ویدئویی بازی‌ها رباتی که برای یادگیری رفتار انسان فقط به ۲۴ ساعت زمان نیاز دارد! + ویدئو معرفی بازی «مردم پنهان» Hidden Folks (اندروید، IOS) + دانلود نسخۀ جدید ناتینگ فون ۲a رونمایی شد + مشخصات و قیمت سرانجام گوگل پلی می‌تواند دو برنامه را به طور همزمان دانلود کند بسیاری از اپلیکیشن‌های پیش‌فرض در iOS ۱۸ به‌روز می‌شوند سامسونگ اولین گوشی اندرویدی‌اش را ۱۵ سال پیش رونمایی کرد کدام مناطق و محلات مشهد دارای اینترنت فیبر نوری هستند؟ جزئیاتی تازه از قابلیت AI Explorer در ویندوز ۱۱ تریلر نسخه Early Access بازی No Rest for the Wicked اندازه نینتندو سوییچ ۲ احتمالا با نسل قبلش متفاوت باشد ویدئویی از ربات انسان‌نمای S1 که سرعت و دقتی حیرت‌انگیز دارد رئیس جدید پارک علم و فناوری خراسان رضوی منصوب شد آیا گلکسی واچ ۷ با قابلیت نظارت بر قند خون عرضه می‌شود؟ با هوش مصنوعی گوگل مکالمه زبان انگلیسی تمرین کنید | ویژگی جدید موتور جست‌وجوی گوگل ویژگی انتقال تماس بین دستگاه‌ها به گوگل میت اضافه شد متاورس شرکت متا همچنان میلیاردها دلار ضرر روی دست مارک زاکربرگ می‌گذارد ظرفیت باتری قاب گلکسی بادز ۳ پرو مشخص شد
سرخط خبرها

۷۰ درصد یوزر‌های تلگرام متروکه یا بلااستفاده بوده‌اند

  • کد خبر: ۱۲۳۶۷۱
  • ۰۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۴
۷۰ درصد یوزر‌های تلگرام متروکه یا بلااستفاده بوده‌اند
مدیرعامل تلگرام، پاول دورف، در پستی در کانال تلگرامی‌اش اعلام کرده که تا همین چند وقت اخیر، ۷۰ درصد نام‌های کاربری یا یوزرنیم‌های تلگرام توسط کانال‌های غیرفعال ایرانی رزرو شده بود.

به گزارش شهرآرانیوز -  به گفته دورف، این اقدام ایرانی‌ها منجر به شکل‌گیری یک گورستان از یوزرنیم‌های بلااستفاده شده بود که مانع دستیابی میلیون‌ها کاربر به آدرس‌های عمومی مناسب برای حساب‌های شخصی، گروه‌ها و کانال‌ها می‌شد. مدیرعامل تلگرام همچنین گفته کاربرانی که به دنبال دستیابی به این یوزرنیم‌ها بودند، یا جوابی از صاحبان آن‌ها نمی‌گرفتند یا در نهایت از آن‌ها کلاهبرداری می‌شد.

پاول دورف در پست تلگرامی‌اش گفته از اواسط ماه جاری میلادی (آگوست) شرایط شروع به تغییر کرده. این پیام‌رسان از چند روز پیش شروع به حذف آدرس‌های عمومی کرده که به کانال‌های خالی یا غیرفعال در یکسال گذشته مرتبط بوده‌اند.

تلگرام می‌خواهد در نهایت ۹۹ درصد این یوزرنیم‌ها را برای استفاده مجدد ارائه کند، البته این بار با محدودیت‌های الگوریتمی و جغرافیایی تا کاربران بیشتری قادر به استفاده از آن‌ها باشند.

به گفته دورف، یکی از اقدامات مناسب برای دسترسی کاربران بیشتر به یوزرنیم‌های کوتاه و ارزشمند، برگزاری مناقصه است؛ راهکاری که مدیرعامل تلگرام در گذشته در پستی به آن اشاره کرده بود. به باور دورف، این اقدام باعث می‌شود افرادی که صاحب یوزرنیم‌های ارزشمند هستند، حاضر به فروش آن‌ها شوند تا دیگران بتوانند از آن‌ها استفاده کنند. این یوزرنیم‌ها مبتنی بر آدرس t.me معروف هستند.

دورف در پایان گفته که اگرچه برخی کاربران شاید از این اقدام تلگرام خوشحال نشوند، اما این تغییر برای بخش بزرگی از کاربران تلگرام مفید خواهد بود و افراد بیشتری می‌توانند به آدرس‌ها دسترسی پیدا کنند. همچنین به گفته دورف، از امروز پشتیبانی از لینک‌های اختصاصی مانند username.t.me برای هر یوزرنیم در تلگرام هم شروع می‌شود و در هر مرورگری قابل دیدن خواهند بود.

منبع: دیجیاتو

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->